14 Bin 378 Kişi ile Anket Çalışması Yapıldı
Kahramanmaraş ve Adıyaman illerinde elektrik dağıtım hizmeti sunan AKEDAŞ, müşteri memnuniyetini yüzde 93 seviyelerine çıkarmayı başardı. Bu sonuç, şirket adına yapılan ve 14 bin 378 kişinin katıldığı geniş çaplı bir anket çalışmasının sonuçlarına dayanıyor. Ankete katılanların büyük bir çoğunluğu, hizmetlerden duydukları memnuniyeti dile getirdi.
Çağrı Merkezi Performansı Etkili Oldu
2024 yılında bir önceki yıla göre çağrı sayısında artış yaşanırken, AKEDAŞ çağrı merkezi 1 milyonu aşkın çağrıyı yanıtladı. 686 bin 212 çağrı, müşteri temsilcisine bağlanmadan sesli yanıt sistemi üzerinden çözüme kavuşturuldu. Günlük yanıtlanan çağrı sayısı ortalama 3.500 olarak kaydedildi.
Bekleme Süresi 2 Saniye, Hizmet Süresi 73 Saniye
Tüketicilerin çağrı merkezini aradıklarında müşteri temsilcisine bağlanmak için bekleme süreleri ortalama 2 saniye, hizmet süresi ise 73 saniye olarak kayıtlara geçti. Hızlı yanıt süreleri, müşteri memnuniyetinin artmasında önemli bir rol oynadı.
En Fazla Talep Elektrik Kesintisi Bilgilendirmesi İçin Geldi
Sesli yanıt sistemini kullanan tüketicilerin büyük çoğunluğu elektrik kesintisi bilgilendirmesi talep etti. Bu kapsamda 650 bin 147 tüketiciye hizmet verildi. Ayrıca, 36 bin 65 tüketici fatura sorgulama işlemlerini robot sistem üzerinden operatöre bağlanmadan gerçekleştirdi.
Müşteri Talepleri Hızla Karşılanıyor
AKEDAŞ’ın müşteri memnuniyetindeki bu başarısı, şikayetleri hızlı ve etkili bir şekilde çözmesi, müşteri taleplerine kısa sürede yanıt vermesi ve gelişmiş çağrı merkezi teknolojilerini etkin bir şekilde kullanması sayesinde mümkün oldu. Çağrılar, arıza bildirimi ve takibi, yeni bağlantı ve abonelik işlemleri, fatura ve ödeme işlemleri gibi konularda yoğunlaştı.
AKEDAŞ, müşteri memnuniyetini sürdürülebilir kılmayı hedefleyerek teknolojik yatırımlarına ve hizmet kalitesini artırma çalışmalarına devam edeceğini belirtti.
GÜNDEM
31 Ocak 2025GÜNDEM
31 Ocak 2025GENEL
31 Ocak 2025EKONOMİ
31 Ocak 2025Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.