Armadaş olarak abonelerimize daha iyi hizmet verebilmek amacıyla Abone Yönetim Sistemimizde 30 Ekim tarihinde bir yenilenme yapılmıştır.
Bu yenilenme neticesinde tüm abonelerimizin Abone ve Sözleşme numaraları yeni sisteme göre değiştirilmiştir. 1 Kasım’dan itibaren kesilen faturalarda da yeni abone numaraları görünmektedir. Henüz bankaların tamamı yeni sisteme entegre olamadıkları için şu ana kadar entegre olan Halkbank, Garanti Bankası, Ziraat Bankası ve Armadaş veznelerinden fatura üzerindeki abone numarasıyla ödeme yapabilirler. Bankalar entegre oldukça abonelerimize ayrıca bilgi verilecektir.
Abonelerimizin bu süreçte mağdur olmamaları için Son Ödeme tarihi 15 Kasım’dan önce olan faturaların son ödeme tarihleri 15 Kasım’a çekilmiştir. Eğer bankaların entegrasyon süresi uzarsa, son ödeme tarihleri tekrar uzatılabilecektir.
Ayrıca, abonelerimizin otomatik ödeme talimatları varsa her hangi bir işlem yapmalarına gerek yoktur. Bankalarla iletişime geçerek otomatik ödeme talimatlarındaki gerekli değişiklikler tarafımızdan yaptırılacaktır. Bu konuda abonelerimizin her hangi bir endişe etmelerine gerek yoktur.
Müşterilerimizin diğer işlemleri kesintisiz olarak yapılmaktadır. Her hangi bir aksama yoktur.
Abonelerimizin bu süreçte göstermiş oldukları anlayıştan dolayı teşekkür ediyoruz.
Saygılarımızla…
Mustafa YILMAZ
Armadaş Bölge Müdürü
GÜNDEM
24 Kasım 2024GÜNDEM
24 Kasım 2024GENEL
24 Kasım 2024EKONOMİ
24 Kasım 2024GÜNDEM
24 Kasım 2024GENEL
24 Kasım 2024GÜNDEM
24 Kasım 2024Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.